zaterdag 28 december 2013


Eerste lunch buiten de deur.

De kerstdagen zijn achter de rug!  In mijn geval had ik ook op '3de kerstdag' een brunch.
En ik kan eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik vandaag weer gewoon 'normaal' heb gegeten.

Op de normale tijden, normale maaltijden en snacks.

Voor de lunch ben ik met mijn vriend naar een café/restaurant geweest.
Dit was de eerste keer sinds mijn dieet dat ik uit eten ben geweest. Ik was op de een of andere manier bang dat ik speciaal moest vragen om iets zonder brood te doen, of dat er op de menu kaart niets stond wat ik kon nemen of nóg stommer dat iemand stiekem suiker of iets in mijn eten zou doen.

Het was spannend mijn eten uit handen te geven, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor een kommetje romige tomatensoep, zonder broodje natuurlijk en heb hier van genoten!
Ook mijn vriend genoot, al helemaal omdat hij mijn koekje mocht hebben die bij de thee kwam.

S'avonds heb ik een lekker gehakt 'prutje'  gemaakt. Gehakt, courgette en champignon. Geklopt eitje verdund met slagroom, plakje kaas erover en nog even de oven in.

Heerlijk 'normaal' weer dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten