woensdag 11 december 2013




Lunchdoos en mijn mooi nieuwe tas.
Vandaag was de 3de dag van mijn 'dieet' en ik heb weer heerlijk gegeten!

Mij lunch was letterlijk in het water gelopen, (tip: geen salade met dressing een avond van te voren maken! Maar de meesten mensen hadden dit waarschijnlijk al bedacht.) de salade heeft vanuit mijn lunchdoos in mijn tas gelekt. Gelukkig was het niet heel veel en was mijn tas te redden!

Ook had ik genoeg eten mee en heb ik geen last gehad van een salade minder. 
In mijn lunchdoos zat verder ook nog 2 koolhydraatarme brownies die ik gister had gebakken. 
Maandag had ik ook ei/quiche/muffins gemaakt en hoewel de smaak lekker was, is de textuur niets voor mij. Ik heb ze dus ook maar aan m'n zus doorgegeven. 
(De links voor de recepten staan onderin.)


 Verder kan je zien wat ik de afgelopen dagen zoal heb gegeten als ontbijt, lunch en snacks (:  Dan heb je wat beeld bij mijn nieuwe eetpatroon en snap je mijn enthousiasme over mijn 'dieet'.

Vrijdag plaats ik de recepten van alles wat ik afgelopen week als avondeten had!

Ontbijt, lunch, snacks


Salami en hamrolletjes met roomkaas.
Plakjes ham met mayonaise.
Blokjes kaas.
Plakjes leverworst.
Rucola sla met een tomaat, gerookte kipfilet en mayonaise.
2 eitjes met 2 plakken ham op ijsbergsla. Saus : Mayo met groene pesto en citroensap.

Links:
Muffins: http://watikgegetenheb.blogspot.nl/2012/01/atkins-muffin-ontbijt-voor-de-hele-week.html
Brownies: http://www.koolhydraatarmerecepten.be/recipes/koolhydraatarme-brownies/

Enjoy!


1 opmerking: