donderdag 12 december 2013

Voor een 'vrije' dag was het een volle dag.

Ik heb me vandaag voor het eerst in 2,5 jaar gewogen. Zolang kan mijn weegschaal thuis mij namelijk al niet meer aan.

En of ik nou al wat afgevallen ben of nooit precies 170 heb aangetikt, ik ben in ieder geval van die 170 af! Ik weeg op dit moment 166 kg. Dus het begin is er.

'S middags heb ik lekker geaquajogged. Sporten in het water is toch het meest plezierig.
En 's avonds The Hobbit: Desolation of Smaug gezien in de bioscoop.
Ik moet zeggen dat al het snoep, chocola, chips en frisdrank toch erg verleidelijk waren. Gelukkig had ik een Atkinsreep meegenomen en verkochten ze ook Crystal Clear.

Ook heb ik vandaag het amandelmeel crackers recept uitgeprobeerd. Geweldig.
100gr amandelmeel en 1 eiwit is het basisrecept. Kruiden naar smaak. Binnenkort ga ik er proberen kaasstengels van te maken!
Maar het is voornamelijk heerlijk om 'gewoon' lekker 2 crackers met kaas als ontbijt te hebben!


1 opmerking: