dinsdag 14 januari 2014


Tentamenstress!

Eerst iets leuks!  Ik ben namelijk officieel onder de 160 kg vanaf vandaag! :D
En dit weekend heb ik met mijn vriend lekker een visje gegeten bij de Quickfish. 2 'naakte' lekkerbekken voor mij, oftewel geen beslag en dit beviel me prima! Dus ik kan lekker elke zaterdag een visje blijven halen!

2 'naakten'

Het vervelende nieuws is dat het volgende week toetsweek is. En dat betekend deadlines! Joepie.
Gelukkig heb ik een lieve moeder die veel voor me maakt! Normaal was toetsweek HET excuus voor mij om liters cola en kilo's chocola en chips naar binnen te werken.
Ergens mis ik het omdat het mij altijd zo een voldaan gevoel gaf. Die troep ging samen met een gezellig gevoel bij feestjes, een anti-stress middel bij tentamenweken en natuurlijk het anti-verveelmiddel.
Maar soms is het fijn iets heel vies te eten, wat je niet eerst hoef klaar te maken.

Dus bij deze, mijn tentamenweek snack/fastfood troep, maar toch koolhydraatarm! ^^







Dit weekend zal ik, aangezien hier wat vraag naar was, uitgebreid het 'avocado-chocomousse' recept op mn blog posten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten