vrijdag 23 mei 2014


Recepten!


Het is weer tijd voor wat koolhydraatarme recepten!
En eigenlijk maakt het niet uit of je wel of niet op dieet bent, het is allemaal vullend en heerlijk!

1.Stukjes kipfilet met spinazie en een ei. 2. Varkensvlees met tomaat en gele courgette. 3. Kip-knakworstjes en roerei. 4. Gehakt met groenten en korst van amandelmeel. 

Het mooie van koolhydraat arm is, is dat het niet uitmaakt wanneer je wat eet. 
Vaak zijn de restjes van het avond eten de volgende dag weer mijn lunch. Dat vul ik dan soms weer aan met frisse ijsbergsla of komkommer. 

1. Kip met gebakken champignon en ui en salade van komkommer. augurk en mayo. 2. Ei, gehaktbal, spinazie. 3. Salade van kip en avocado. 4. Hamburgers met cheddar. Gebakken champignon en ui en een salade van tomaat en ijsbergsla.

Willen jullie trouwens zien wat ik mijn allerliefste moeder cadeau heb gedaan voor moederdag?
Ook heb ik gister iets gekocht waar ik zeker weten de zomer mee door ga komen! Heerlijk zelf mijn eigen ijsjes maken. Vanmiddag geprobeerd met limonade en vanavond ga ik wat proberen met cacao en slagroom!


Een kookboek lijkt misschien wat egoïstisch, maar ze was er erg blij mee! Soms raakt de fantasie ook wat op en dan is dit ideaal!

Mmmm.. ijs!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten