zondag 15 juni 2014

Koolhydraatarme chocorotsjes!


Het is misschien niet goedkoop, maar dit mag tenminste in de Fase 1 van mijn dieet. In deze fase zit ik tot 10 kilo van mijn streefgewicht af zit. Dit betekent dat ik nu nog geen noten, fruit en yoghurt mag (of chocola).

Gelukkig heeft Atkins kleine chocolade repen voor Fase 1 met wat 'crispies' erin, dit je overigens nauwelijks opmerkt. En het enige andere wat knapperig is en mag in Fase 1 zijn de Atkins crackers.
Het leek mij dus een leuk idee om deze repen te smelten, verkruimelde crackers toe te voegen en een soort chocorotsjes maken!

Benodigdheden



Over de verkruimelde crackers strooide ik wat kaneel en zoetstof omdat de crackers naar knapperig karton smaken.


Vervolgens au bain-marie de chocola laten smelten.


Toen de chocolade gesmolten was heb ik de cracker stukjes er door heen geroerd.

En daarna in hoopjes op een bakpapier geschept.
En als het afgekoeld is ziet het er zo uit!  Yummy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten