donderdag 12 juni 2014


Stress eten! En eindelijk zomervakantie!


10 juni mochten al mijn geweldige verslagen van mijn minor ingeleverd worden!
De afgelopen twee weken zijn simpel gezegd stressvol geweest!
En de laatste week heb ik bij mijn zus thuis haar hobbykamer in beslag mogen nemen, in ruil voor mijn kook- en afwaskunsten. (ze heeft net haar derde hernia operatie gehad)

Gelukkig is het allemaal over. VAKANTIE! En zoals ik al eerder in een blogbericht heb gezegd wil ik 1 augustus 130 kg zijn. Om dat te bereiken zou ik onder andere vijf dagen per week een uurtje naar de sportschool gaan. En het beste leek het mij om meteen na de deadline te beginnen. Niet van 'eerst even uitrusten', nee gaan met die banaan! En ach, wat is één uurtje op een dag. De rest van de dag heb ik lekker voor mezelf, beetje serie of film kijken, boekje in de zon lezen. Waar ik maar zin in heb!

Hieronder wat recepten/maaltijden van wat ik de afgelopen weken gegeten heb. Sommige heel makkelijk en snel en voor andere is wat meer tijd genomen.

Avocado kip, ovenschotel met broccoli,tomaat en gehakt, wat burgers met avocado cheddar en tomaat en gebakken speklapjes!
Kebab, salade en bloemkoolpuree! Ovenschotel met snijbonen en tomaat en een gehaktprutje met kaas/amandelmeel crackers.

BBQ als rustmomentje in het weekend, In de prullenbak vind je suikervrij energydrank, verder nog cervelaat en vanochtend heb ik een soort pitabrood geprobeerd te maken met amandelmeel.



 Mijn zomer begint goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten