woensdag 18 juni 2014

Witlof lasagne!


Normaal houd ik absoluut niet van witlof! Vooral wanneer mijn moeder het in een ovenschaal doet met kaas en ham er over heen. Ik vind het een bittere hap vol. Dit was ook altijd, samen met asperges, mijn nachtmerrie groente.
Maar tijdens een kookprogramma maakte ze een witlof pakketje met gehakt en het leek mij niet eens zo verkeerd.
Het leek mij leuk om dus maar eens wat met witlof te proberen. Onder voorbehoud natuurlijk dat ik het zelf klaar ging maken.
Ik bedacht dat het misschien leuk/lekker was om een witlof lasagne te maken.
Blaadjes van de witlof als lasagne bladen en een blik met tomatenblokjes, kaas, ui en gehakt.

En het was heerlijk!
Ik ben erg blij dat ik deze groente nu op deze manier kan eten. Dit dieet laat me nog eens wat nieuws proberen!







1 opmerking:

  1. ziet er lekker uit meis goed idee om evt. "vieze groenten"op deze manier toch te gaan eten, ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen