vrijdag 11 april 2014

4 Maanden! 


En zo ben ik alweer 4 maanden bezig deze week. Ook heb ik alweer een toetsweek en de stress die daar bij komt overleeft. Ik heb helemaal nog niets opgegeven, sterker nog, mijn dieet is nu inmiddels een normaliteit geworden. Natuurlijk verlang ik nog naar voedsel wat ik niet mag, maar de manier waarop ik eet is inmiddels automatisme geworden. De paaseitjes laat ik makkelijk liggen!

Vandaag heb ik wat smaakstoffen gekocht om nog lekkerder te bakken. Ik zou liever natuurlijke producten gebruiken, maar tot die tijd dat ik die ingrediënten weer mag vind ik dit een fijne oplossing.

Ook ben ik blij dat ik met het wegen vandaag zag dat ik al onder de 145 kg was!
Nog 15 kg tot mijn doel van 1 augustus. Wat spannend wordt, want ik ga 15 juli een week op vakantie. En ik mag dan zondigen van mij zelf.


Ook leek het mij leuk om weer eens naar mijn BMI te kijken. Natuurlijk was mijn BMI belachelijk hoog, maar ik vond het fijn om te zien, hoe snel dat ook weer omlaag gaat. Ik ben erg blij dat ik al bijna 10 punten omlaag ben gegaan! Dat is nog eens een geruststelling! 



Maar na 4 maanden kan ik zeggen dat ik mij al zoveel beter voel. Al haal ik mijn doel niet, dat gewicht gaat er wel vanaf! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten