maandag 21 april 2014


Weekend recipe : Pasen!


Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk weinig aan pasen heb gedaan. Geen prachtige ei-recepten.
Maar ik ben allang blij dat ik van de chocola af heb kunnen blijven!
Wel heb ik wat heerlijke hapjes voor jullie die tijdens pasen óok prima kunnen!

Ragout!

Mijn moeder heeft een heerlijke ragout gemaakt van varkensrollade, ui en wat roomkaas.
En ik had niet verwacht dat hij zo heerlijk zou smaken!
Samen met was kaascrackers van amandelmeel en plakjes komkommer was dit een heerlijke maaltijd!




Kebab.

Mijn nieuwe favoriet. Niets zegt weekend zo goed als kebab!
Ijsbergsla eronder, misschien een tomaatje en wat geraspte kaas erover! Heerlijk.




Varkenshaas.

Wat duurder vlees, maar zo lekker! 
We hadden het geluk dat het in de aanbieding was. Kan geserveerd worden met groenten naar keuze of een verse salade. Wij hadden een brocolli/champignon mix met wat roomkaas om het te binden.


Pizzacrackers.

En voor de brunch of lunch: pizzacrackers!
Ik heb mijn kaascrackers recept wat uitgebreid door er wat salami en champignons op te doen.
Super simpel, ziet er leuk uit en smaakt verrukkelijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten