zondag 13 april 2014


Weekend Recipe(s) : PIZZA!


Als eerste wil ik zeggen dat ik dit weekend weer eens uit lunchen ben geweest! Samen met mijn zus en haar vriendin.
Ik vind het vrij gĂȘnant om te vragen of ze voor mij het gerecht willen aanpassen, maar voor hun was het gelukkig geen probleem. Ik heb gekozen voor een broodje warme beenham met honing-mosterdsaus. Zonder het broodje, zonder de saus. Wel extra sla en een beetje mayonaise.
Heerlijk genoten.


Verder is het dit weekend pizza weekend! Voor mij tenminste. En met alle verschillende mogelijkheden die ik heb, smaakt het geen enkele keer hetzelfde. De bodems zijn gemaakt van amandelmeel. eiwit en geraspte kaas.

Vrijdag:  Spinazie- gehakt pizza. Heerlijk met een beetje roomkaas en natuurlijk geraspte kaas voor een knapperige bovenkant!


Zaterdag: Gehakt met prei, champignon, rode ui, cherry tomaatjes, mozzarella, pesto en kaas. (Geen foto gemaakt)

Zondag: "Turkse Pizza"  
Kebab met tomaat, kaas, sla en van rode pesto en roomkaas heb ik een sausje gemaakt voor op de pizzabodem.



Zo, voorlopig wel weer genoeg pizza's en amandelmeel gezien. Maar het was heerlijk! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten