zondag 2 maart 2014


Verwenmoment!

Ik heb al tijden weer zin in taart! Zeker omdat ik de afgelopen maanden heel wat heb moeten af slaan. 
Nu had ik wel wat chocoladecake gemaakt, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde.

En taart maken als ik geen fruit en yoghurt/kwark mag, is heel lastig.

Uiteindelijk heb ik toch iets bedacht! In twee schaaltjes heb ik de magnetron chocolade cake gemaakt.
Hier kwamen twee ronde plakken uit. Vervolgens heb ik slagroom opgeklopt met wat zoetstof. Slagroom in de koelkast gedaan en de plakken cake laten afkoelen. 
Ook heb ik met roomkaas, vloeibare slagroom, een eigeel, citroen en zoetstoef een mengsel gemaakt.
Dit smaakt erg naar cheesecake. 
Tussen de twee plakken cake heb ik de slagroom gedaan en bovenop ook nog. Vervolgens heb ik het 'cheesecake' mengsel er een beetje overheen gegoten.

(Als jullie een precies recept willen, laat het me weten!)

Absoluut heerlijk en precies wat ik nodig had dit weekend! Een verwenmomentje. Koolhydraatarm.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten