donderdag 19 december 2013


En zo is het alweer donderdag! 

Deze week heb ik niet zoveel geblogd omdat ik de effecten heb gevoeld van mijn dieet. 
Afkicken van suikers en beginnen met vetverbranding. Feest. (Ik zal  maar niet op de details in gaan.)

Gelukkig heeft mijn moeder de hele week heerlijk voor mij gekookt! Ik zal morgen weer een lijstje posten met de gerechten van deze week. 

Maar wat kopjes thee en rust later voel ik me al een stuk beter. 
De nieuwe camera die ik heb gekocht helpt ook wel! 

Ook heeft mijn zus een beetje gespeeld met mijn recepten. 
Ze heeft haar eigen crackers gemaakt en van avocado, yoghurt, citroensap en vanille suiker ijs gemaakt! 
Erg leuk om de resultaten van anderen te zien!


En hieronder zie je mijn lunch van vandaag. Het was natuurlijk heerlijk!

Tomaat, groene pesto en mozzarella eventjes in oven.
Rucola, rosbief en een beetje mayo. 



Tot morgen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten